Igår...

...Var jag med min allra bästa kompis Sofia. Jag cyklade till henne vid tolv. Där badade vi i hennes pool. Sen så åkte vi till marieberg. Vi var bara där i en halv timme. Det enda vi köpte var mcdonalds och ballonger. Sen åkte vi hem till henne igen. Där så åt vi kvällsmat (vi åt mcdonaldsen som vi köpte på marieberg)! Sen så badade vi igen, med ballongerna, och använde dom typ som vatten ballonger. Sen så gick vi upp. Jag cyklade hem typ vid halv nio. Vi bestämde att vi skulle ha en tävling. Den som kunde hålla en vattenballong vid liv så längst vann. Jag fick typ cykla hem med min i cykelkorgen. Sen fick den sova i min cykelkorg. Sen var jag ute alldeles nyss ocg kollade till den. Men den hade spräkt eftersom det spöregnade ute. Men nu orkar jag inte skriva mer. Den där bildbomben lägger jag ut i morrn. Jag är så himla trött nu!!! P.g.a att det var flygmyrer eller nåt i min säng när jag skulle sova så jag tog en sån där stolsdynna och la mig på golvet utanför min dörr. Så jag sov inte så bra. Plus att jag vaknade vid halv sex, sex av att mamma och pappa gick upp för att åka till jobbet. Jag kunde inte somna om efter det. Så jag är ganska trött.
Hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0