Hade tråkigt så jag gjorde en liten video!

Hejsan!
Här kommer en liten video!

Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, malin

okej SNÄLLA DU! Du borde inte kolla på fjortisbloggarnas videobloggar så mycket! Lägg av med alla miner du gör det är fan pinsamt bara man kollar på dom....

ha det bra!

2011-07-22 @ 15:07:54
URL: http://mauolin.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, Alva(bloggägaren)

Ehh, tack???? Jag kollar aldrig på fjortis bloggar! Plus att vilka miner. Menar du att jag gjorde ett sånt där jag är bäst-tecken med fingrarna? Men tack för att du sa det!!!!!!

2011-07-22 @ 16:03:57
URL: http://lifeasalva.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, Alicia

åhh jag riktigt älskar din blogg, du borde ha många videosar, dom som du har gjort var jättebra och jag skulle gärna kunna kolla på dina videobloggar i flera minuter!! hoppas på att det kommer fler videosar någon annan gång, älskade som sagt dom du gjort!!! kram alicia!

2011-07-23 @ 01:26:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0