Godmorgon....eller......godförmiddag!

Hejhej!
Klockan är kvart över elvá. Jag har precis ätit frukost och gjort mig i årdning. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag hoppas att Sofia och jag kan vara idag. Jag vill verkligen det. För alla dagar har jag suttit och haft tråkigt och inte vart med nån kompis alls. Så nu idag så vill jag verkligen va me henne. Men igår så hade jag faktiskt ganska kul. Jag sydde lite. Bilder kommer upp senare. Men jag tog två mjukisdjur. En katt och en anka i ungefär samma storlek. Sen så klippte jag av huvuden på båda. Sen så sydde jag fast ank huvudet på katt kroppen. Och katt huvudet på ank kroppen. Super kul. Prova det hemma. Superduper kul! Hahah. Men somsagt bilder kommer upp sen! Men i går på kvällen så gjorde jag lite vidios. Hahah. Dom blev as konstiga. Men när mamma tog kameran för att titta på en av videosarna så såg vi en as söt groda. Mamma tog upp den, och jag lyckades få en bild på den! Men nu ska jag gå och fota mjukisdjuren som jag sydde om igår. Sen så ska jag lägga ut dom på bloggen. Haha. Men ska gå och göra det nu så hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0