Godmorgon... Eller typ god förmiddag

Hallå alla läsare.
I går så sa ju jag att jag skulle göra en guide om hur man laddar upp videos från youtube.com till blogg.se.
Jag började med den i går men det tog jätte lång tid så jag hann inte färdigt men jag tror att jag hinner färdigt idag. Men nu när jag endå håller på att skriva så kan jag ju berätta att jag har tänkt att börja med dagens outfit. Jag har funderat på det länge men nu så bestämde jag mig. Här nedanför så kan ni se dagens!

Svart linne (under det vita) är från hm.
Frukt linne från ginatricot.
Bye bye!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia

alva du e grym!!!!!!!!!!!!!!!!! :) älskar dejj och ny har dy börjat med dagens outfit!? älskar din blog jättejättejättemucket och jag hoppas att du aldrig slutar blogga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)<3

2011-07-20 @ 03:39:34

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0