Egypten.

Hejhej!
Jag glömde att berätta en sak förut. I går när jag kom hem till sofia så berättade mina föräldrar att dom hade beställt en resa till Egypten. Jag längtar dit!!!! Sola, bada och shoppa. Jag kommer förmodligen att ta med min dator. Vi kanske ska köpa en undervattenskamera. Då kan vi ta as coola bilder under vattnet. Och sen så kan jag lägga ut dom här på bloggen. Och jag vill säga förlåt för att jag inte lägger ut så många bilder nu förtiden men somsagt. Min dator är jätte, jätte seg. Det tar ungefär 3-4 minuter att ladda upp en bild. Ni kanske tycker att det inte låter så segt men det är det om man ska lägga upp en bildbomb som jag tänker gör aldeles strax! Men vi seeeeeeees!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0