Bra nyheter

Jag har en bra nyhet! Papppa fixade kameran! Han tog ur batteriet och minnes kortet och sedan tog i det igen. Sen funkade den... Tack pappa!!!!! Men bildbomben kommer i morrn. Jag vill bara ta det lugnt nu på kvällen. Asså typ bara slöa i soffan. Om ni undrar om jag tycker att det är jobbigt att ladd upp bilder så: ja! Det är faktiskt det när man får vänta i fem minuter på varje bild. Och det var ganska många bilder! Så det blir i morrn! Så  nu blir det bara ett tråkigt inlägg...
HEJDÅ :)


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, alicia

Vad bra att kameran funkar igen!!!!! Jag ser framemot bilderna! Men kan du inte lägga upp några bilder från stan också, du vet när du var på new yorker och slottet? Det skulle vara jättekul! Och sen skulle jag bli skitglad om det dök upp en video. Förlåt om jag kanske känns "lite för på" men jag gillar din blogg jätte mycket och det är den första jag kollar på när jag startar datorn!

kram alicia! :)

2011-07-26 @ 10:22:17
Tack för att du kommenterade, Anonym

2011-07-26 @ 10:26:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0