Bild bomb från kvarntorpshögen...

 Nu så ska jag visa upp alla mina fina bilder från kvarntorpshögen.

SKYLT!!!!!!

Där sitter jag och vilar på den jätte långa trappan...


Det här är den långa trappan uppifrån... Den var längre en den ser ut att vara på bilden!


Där går jag i trappan...

Utsikten var fantastisk...

Där sitter jag bara...

Ett konstvärk som jag själv skulle kallat nakna damen...

Ett konstvärk som solar sig lite...

Ennu en bild på utsikten...

Det ska föreställa en kyrka...

Konstvärk av trä...

Några konstvärk...

Bild som jag tog när vi var påväg till kvarntorpshögen!
Det var det... Hoppas ni gillade bilderna.... Men nu ska jag gå och drika min milshake...
Hejdå!!!!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0