Tänk om taket blåser av :O

Hej!!
Nu är klockan halv 2 och jag är fortfarande vaken ;D Men just nu ligger jag i min säng och lyssnar på hur det blåser utanför fönstret. Ush, känns som om hela taket ska flyga av! Tänk om det gör det :O Då måste vi flytta till ett nytt hus. Mkt krongligare att ta sig till skolan, får åka buss, längre från kompisar, allting!? Men nu får vi hoppas på att taket inte blåser bort ;) Men medans ovändret håller på där ute så tittar jag på lite kläder online. Hittar mkt snyggt, faktiskt. Eftersom det är mellandagsrea i morgon, så måste jag titta ut lita grejer så jag har nån koll vad jag ska handla. Åker nog dit själv eller med brorsan. Men nu ska jag fortsätta titta på kläder och sånt!
Puss och kram skummbanan!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0