Julklappar!!

Här kommer mina julklappar!!
U.S.A shorts från mormor och morfar.
U.S.A jeans från mamma och pappa!!
Presentkort på kicks, laddat med 300, från mamma!!
Örhängen från mamma och pappa!!
Nagellack från mormor och morfar!!
Presentkort på mariberg, från mormor och morfar, laddat med 300 kr!!
500kr från pappa!!
csi sesång: 1, från pappa!!
Christina Ahuilera's parfym! Luktar as gott!! Från mamma!!!!!
Presentkort på marieberg, laddat med 500kr. Från mamma och pappa!!
Stor väska! Från mamma och pappa!
Sen så fick jag också lite underkläder som jag inte orkar ladda upp nu, kanske laddar upp bilder på dom i moron.
Kommer också att få lite paket av brorsan i morgon. Får inte öppna dom nu eftersom han är hos sin farsa :P Men nu ska jag va social och umgås med min lilla familj!!
God jul!!!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0