Fredag!!

Heej!!
Idag är det FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har precis gjort mig i årdning, tagit en lång dush mm. Men idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska typ städa mitt rum och lite så-- För i kväll kommer min kompis och min farbror från sundsvall ner hit. Men asså min kamera har dött, så ska jag ska försöka återuppliva den så ni kan få lite bilder till nyår!!
Dagens outfit!! Bilden tog jag för ganska så länge sedan men jag har samma kläder idag!!
Ha det bra!!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Paulin

Gud va sött tröja <3 !!!

var har du köpt den ?!!? o vilket fint hår du har har du några tips på att få så långt o glänsigt hår, har aldrig märkt hur fint det var <3 :)

puss o kram <3333

2011-12-30 @ 18:16:12
Tack för att du kommenterade, Riskakan

Pauline, hennes hår på bilden är väl inte glansigt?

2011-12-30 @ 19:03:22
Tack för att du kommenterade, Paulin

Riskakan, har du ens tittat på bilden där uppe???

hon har rapunzel hår . <3

2011-12-31 @ 03:35:48
Tack för att du kommenterade, Riskakan

Det ser inte ut som rapunsel hår!!

2011-12-31 @ 07:52:47
Tack för att du kommenterade, Alva

allvarligt talat "riskakan" hur dålig syn har du egentligen hon har ju visst rapunzel hår!!



du borde sluta kommentera om du bara har elaka saker att skriva!!!!



puss o kram pa dig alva.



SLUTA KOMMENTERA, RISKAKAN!!!

2011-12-31 @ 09:03:37
Tack för att du kommenterade, Riskakan

Bry er inte om min kommentar! Jag bor i ett fritt land och jag har inte sagt något dumme till Alva!! Jag har bara sagt att det inte ser ut som rapunsel hår!

2011-12-31 @ 16:54:59
Tack för att du kommenterade, Alva

Det e inte ett frittland man får inte gora som man vill! bara så du vet

2011-12-31 @ 17:52:06
Tack för att du kommenterade, jennifer

RISKAKAN JAG TYCKER DU ÄR ETT AS DU SKA NT SKRIVA SÅNT TILL ALVA

2012-01-01 @ 14:38:55
URL: http://oonlyjennifeer.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0