Tidsinstälda inlägg?

Hej!
Jag tänkte testa tidsinställt inlägg nu! Men jag tryckte på ´almenackan brevid rubriken. Men det hände inget! Är det så man ska fixa tidsinstälda inlägg eller ska man göra på nåt annat sätt? Snälla help meee!!!! I WANT YOUR HELP! Om du har blogg och hjälper mig så länkar jag till din blogg. Du kan antingen hjälpa mig genom att skriva en kommentar om hur man gör eller skriva ett mail.
snälla...

Jag ledsen för att det inte funkar!

Hejdå!

P.S!

Jag är inte ledsen på riktigt, hahah!

 


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, alicia

När du har gjort ett inlägg klickar du på almenackan. Välj datum och tid och sen väntar du tills det datumet + den tiden kommer, då ska inlägget komma upp. Annars vet jag inte vad det är. Puss! :)

2011-08-18 @ 21:09:50
Tack för att du kommenterade, alicia

När du har gjort ett inlägg klickar du på almenackan. Välj datum och tid och sen väntar du tills det datumet + den tiden kommer, då ska inlägget komma upp. Annars vet jag inte vad det är. Puss! :)

2011-08-18 @ 21:10:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0