Tandläkaren och marieberg!!!!

Hej! För en stund sen så fick jag reda på att jag ska till tandläkaren i kväll. Jag tror att det bara är en koll (eller vad man ska säga) för att jag gjorde en operation i munnen för typ ett halvår sen. Det var typ en tandkötts sträng mellan mina framtänder. Dom skärde typ bort den för att man kunde få lättare för att få nåt, ehh jag vet inte. Men sen så tror jag att jag och mamma ska åka till marieberg eller nån annan stans. För att vi har skåp på våran skola. Och man var tvungen att ha lås till dom! Men nu har jag inte så mkt att säga så här är en musikvideo på en låt jag lyssnade på nyss!

Valde en lyrics så att ni kan sjunga med, haha!
Den är ju bara bäst.

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0