Städning pågår!

Hej!
Just nu så håller jag på att småstädar lite. Jag vill att det ska vara rent och snyggt när Linn kommer, klockan halv två! Men det ska bli jätte kul att hon ska sova här. Förlåt att jag tjatar så mkt om det, men det var länge sen nån sov hos mig. Förut så sov Sofia här typ varannan helg. Hahah. Men jag har tyvärr ingen bild nu:(. Men jag komme ta massor av fina bilder i kväll/natt. Men har ni mäskt att jag har ändrat lite i designen på bloggen. Jag har bara ändrat lite. Tex så har jag fixat så att all fakta om mig står på framsidan. Förut var man ju tvungen att klicka på bilden på mig för att komma dit man läste om mig. Nu behöver ni inte det! Men det var typ allt jag ville berätta!
Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0