Shoppade igår!

Som jag berättade i går i ett mobil inlägg så shoppade jag lite med mamma i går! Jag visade ju tröjan men inte de andra! Så jag tänkte visa dom sakerna jag köpte igår. Men faktiskt så var det bara en sak som jag köpte mer än den där tröjan. Aja, ni får i allafall bilder på dom sakerna! Haha...









Byxorna var köpta på cubus och var storlek xs. Men som var endå ganska stora... Men det är bara skönt!




Tröjan var köpt på gina. Den var storlek s men den var också ganska stor. Men den var as skön och as söt!

Jag tog en bild inuti byxorna. Det kanske inte syns på bilden men det var as mysigt tyg i dom!
Det var bara dom jag tog!
Kommer ni ihåg häromdan när jag berättade att vi hade bokat resa till egypten. Men det har vi i alla fall gjort. Men asså jag längtar så. Bara sola bada fota och shoppa. Jag kommer såklart att ta med mig kameran så att jag kan ta massa fina bilder så att ni kan få se dom! Men nu ska jag nog gå ut. Det är 25 grader ute. Men vad jag ska göra ute har jag ingen anning om. Kanske cykla en vända. Aja jag ska i alla fall gå ut!
Ha en bra dag!

 

 


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0