´Nu är min dator som den ska!!!

Hej på er!
Nu är min dator som den ska igen. För er som missade det så var min dator lite konstig förut idag. Så min snälla mamma lätt mig låna hennes och pappas dator!!! Tack mammis!!!! Men nu somsagt så är den som den ska. Ja, idag så har jag varit med Linn (www.lifeaspinnen.blogg.se)! Vi hade ganska kul. Vi spelade lite sims och sen så tittade vi på twilight. Det var första gången jag tittade på en twilight film. Vi tittade på ettan. Den var faktiskt as bra. Jag trode inte att den skulle va det, men det var den!!!! Hon ska sova hos mig i morgon. Då så ska hon ta med tvåan och trean. Hahah. Konstigt att jag bara blev förälskad i en film så där. Jag rekomenderar den starkt. Men sen så hoppade vi studsmatta. Sen så spelade vi sims igen. Jag vet, inte så mkt!!! Men i morgon så ska det bli as kul. Linn ska jú sova här! Men hon kommer att komma hit vid två. För hon ska klippa sig innan. Sen så kommer vi åka till konsum eller macken och köpa godis och lite så. Vi ska defenetift köpa godis bilar. Älskar dom. Linn ska ta med sig popcorn. Sen spå kvällen så kommer vi titta på film, sitta vid datorn och bara mysa!!!!!! Älskar när kompisar sover här!!!! Hahah! Men nu så ska jag försöka fixa lite med designen! Hihi. Har ingen speciell bild nu så blir några bilder från google som visar vad jag pratade om i detta inlägg!





Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0