Listan är klar!!!

Hej på er!
Nu är listan klar.
Det gick väldigt snbbt. Men så här står det på listan!

DETTA SKA JAG GÖRA DEN 7 AUGUSTI 2011:

1. Ränsa i mina skrivbordslådor

2. Ränsa i min icke kläd garderob

3. Sudda och torka mitt skrivbord

4. Damsuga, moppa och damma hela rummet

5. Ringa till min Linn (en kompis) och prata om när hon ska sova här (på tisdag)

6. Ta foton  (dagens outfit och lite andra roliga bilder)

7. Blogga med bra uppdatering

8. städa bland mina väsk krokar

9. sätta upp rullgardin och tavlor på j.b

10. Ta bort vissa saker från väggarna

11. Bädda sängen

12. Ränsa alla mina hyllor

13. Göra en header som jag blir nöjd med

Ja det var den listan. Om ni undrar varför jag gjorde en lista var det för att jag vill hälst ha nåt att göra på dagarna. Jag vill inte bara sitta och ha tråkigt. Därför kan jag passa på att fixa lite med mitt rum och datorn och lite sånt. Fattar ni? Om ni inte gör det så är det bara att kommentera!

Hejdå!


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Amanda

Vill du vinna en gratis bloggdesign? Jag har en tävling där man kan vinna en design gjord av mig. Du hittar tävlingen här:

http://blackberrie.blogg.se/2011/august/vill-du-vinna-en-ny-bloggdesign.html#comment

2011-08-06 @ 23:29:41
URL: http://blackberrie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0