Listan är klar gjord!

Hejhej!
Mitt internät har inte funkat idag förens nu. Så jag har inte kunnat blogga idag. Jag kunde ju ha mobil bloggat men jag orkade inte. Men idag så har jag bara gjort den där listan. Det tog hela dagen. Fast jag strök några saker som jag insåg inte behövdes! Hahah. Men en sak som jag strök var nr 7. Blogga minst fyra gånger . Eftersom jag inte hade nåt internet så kunde jag inte det. Men det är ju inte försent än. Jag har ju gjort två inlägg idag med det här. Jag hinner nog göra två till! Hahha! Men jag tog ganska mycket bilder idag. jag tog några till en header jag skulle göra. Men jag gjorde ingen för att allt blir så konstigt om man gör det på paint (som jag gör + att jag råkade radera den! Hahaha! Men här kommer en liten bild från idag!

Hittade den här väskan när jag städade i en av min garderober. Rätt snygg tycker jag. Det var inte så bra bild så det kanske inte syns att den var snygg. Menmen.... Föresten så vill jag tipsa er om en bra blogg. Jag älskar den.

http://lizzieyao.blogg.se

Titta gärna in där. Ni kommer inte att ångra er!!!!!!


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia

hej det är alicia! jag vill bara säga att jag läser din blogg varje dag och jag älskar den!! men kan inte du ha en lång text om dej själv på vänster sida i menyn/headern? du vet den med ditt motto, intressen m.m? jag gillade när du hade en lång text på din förra blogg www.jongleramedapor.blogg.se! asåå med lite mer info om dej, din intressen, ditt motto, vad du gillar och inte gillar? skulle bli grymt glad! :)

2011-08-07 @ 23:02:55
Tack för att du kommenterade, Alicia

Hej igen!

Jag har klurat ut ett test åt dej där det är frågor som du kan svara på och sen lägga ut på bloggen! Skulle vara jättekul om du gjorde det!



Här är det:



ALLMÄNT:

Hur skulle du beskriva din stil?:

Vilken är din favoritmat?:

Nämn tre stycken kläd-affärer du gillar:

Nämn tre stycken tv-program du brukar kolla på:

Hur/vad brukar du träna?:

Vad är ditt favoritgodis?:

I vilka länder har du varit?:

Vilken är din favorit färg?:

Lista ut tre favoritsaker från din garderob(visa med bild på denna fråga): (tre bilder här, denna text tas bort och ersätts med bilderna)

Vilken är din favoritlåt just nu?:

Vad är ditt favoritämne i skolan?:

Gillar du skolan?:

Nämn fyra av dina intressen:

Vad gillar du att fota för något?

Bor du i stockholm(lite utanför, långt utanför, inte alls eller mitt i stockholm)?:

Har du facebook?:



FAMILJ

Är din brorsa din halvbrorsa?:

I så fall varför?:

Hur gammal är han?:

Vad heter din föräldrar?:

Hur gamla är de?:

Vill du ha barn när du bli äldre?:

I så fall hur många?:

Vad vill du att dom ska heta(ett tjejnamn, ett kill-namn)?:



BLOGG

Har du börjat med en nu header?:

Tre tips om hur en bra blogg skulle kunna vara:

Har du någon annan blogg än den här?:

Vad fick dej att börja blogga?:

Vem är din idol i bloggvärlden?:

Nämn tre stycken bloggar du följer:

Varför tog du bort bloggen www.jongleramedapor.blogg.se?(den var bra!) :



TILL SLUT

Vad tyckte du om testet?:

Skulle du vilja ha fler sånna här?:

Tycker du att jag(Alicia) är jobbig eller är det bara kul att jag kommenterar och ställer frågor?:



Skulle vara dunderkul om du gillade testet och la ut det på bloggen! Hoppas du inte tycker någon fråga var för jobbig eller något liknande! Kram Alicia

2011-08-07 @ 23:32:19

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0