Längtar till fokis webbutik!

Hej!
Jag längtar som in i bomben till fokis webbutik öppnar! Jag är så sugen på att köpa nåt söt plagg och assesoarer och sånt. Eftersom jag själv tycker att foki har väldigt bra smak så tror jag att kläderna och allt som sälj i webbutiken kommer vara så socker sött det kan bli!!!! Men nu så ska jag bara kolla några bloggar jag följer sen så ska jag gå ner och kolla vad det är på tv. Klockan är ju åtta, då brukar det alltid vara nåt bra på tv. Kolla gärna in bloggarna jag ska kolla på! www.cisha.blogg.se och www.cplilleskutt.blogg.se! Älskar dom!
Här är en liten tecknad bild på foki! Kan ni fatta att nån har tecknat den här. Hon är hur duktig som hälst!

Och här kommer en otäcknad så ni kan se hur likt det är!

Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0