kväll

Hej!
För en liten stund sen så tittade jag på nån ny film på disney channel, kommer inte ihåg vad den heter. Men den var ganska bra. Var inte så konsentrerad eftersom att jag var mer konsentrerad på att hålla mig vaken. Asså jag höll inte på att somna för att filmen var tråkig, för det var den inte. Jag höll på att somna för att skolan började ju i tisdags. Jag har gått upp tidigt varje morgon, fixat mig så snabbt jag kunnat, och sen CYKLA till skolan. Och sen så har jag gått i skolan. Sen så CYKLAR jag hem. Och sen när jag kommer hem så slappar jag framför tv-n. Men idag så slappade jag aldrig framför tv-n för jag var tvungen att hoppa lite studsmatta för att hålla mig vaken. Ni kanske tycker att jag är konstig för att jag att jag håller på att somna bara för att jag går upp tidigt. Men jag är liktsom inte van. På sommarlovet så har jag ju sovit till halv tio, tio varje dag. Menmen.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på?!??!?!?! Ska nog kolla lite bloggar och så! Oooj, nu blev det mkt text! Kanske lite för mkt. Men orkar inte skriva mer nu i alla fall, så hejdå!

(Gammal bild!)

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, dantiii ❤ danti.blogg.se

sv; googla på det ;)

2011-08-26 @ 21:21:52
URL: http://danti.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0