Jätte bra kommentar!

Hej!
Jag läste just lite kommentarer på min blogg. Jag tittade runt där lite... Och sen så såg jag en bra kommentar som jag bara måste lägga ut på bloggen.

Postat av:

Jag tycker om din nya design jättemycket men jag undrar om du kan ta bort mp3:n, för den är faktiskt lite störande. och sen om du kan lägga in mer bilder på dej, typ ta bort streckgubben och ha massa bilder på dej istället? för jag skulle vilja ha din header som poster i mitt rum. puuss love ya!:)


HON/HAN VILL HA MIN HEADER SOM POSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag gillade att hon/han var ärlig och sa att jag skulle ta bort min ipod! Jag tycker faktiskt att den är lite irriterande också. Men jag ska göra en ny och bättre header på picasa 3! Men jag vill också säga tack så himla, himla mkt till Alicia, som skrev denna kommentar!


Postat av: Alicia

jag äääääälskar verkligen din blogg!!!! Jag kommer sätta upp affischer i skolan och tipsa alla mina kompisar, för jag tror dom kommer älska din blogg precis lika mycket som jag gör! :)



Jag ääääälskar att du gör detta för mig!!!!
Men nu så ska jag göra en ny header!

Här är en liten bild på mig.....


Jag vart ganska ful på den bilden. Men jag har ingen maskara och jag har inte fixat håret! Så jag skyller på det!!!! Hahah!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0