Im home!

Heej!
Jag kom precis hem från stan, där jag åt midda med min föräldrar. Som ni kanske så i mobil inlägget som jag la ut så cyklade vi dit. Men vi åt på Harrys. Jag tog kyckling och pomes. Kycklingen var superduper god. Det var nog den godaste kycklingen jag har ätit. Jag blev as mätt efter maten. Det dåligaste var ju då att vi skulle cykla hem. Så jag fick ganska mkt håll. Men vi tog en annan väg hem än vad vi brukade. Vi gick upp för en trappa i stället för att cykla upp för den långa backen. Men jag tog en bild på trappan. Men asså innan vi hade kommit dit, asså till trappan. Så stannade vi på en parkbänk. Jag cyklade runt och försökte hoppa med min cykel. Jag klarade det, medn inte så högt. Men nu är jag hemma. Och det skäns lite som om jag kommer spy snart! Jag åt ganska mkt och sen så skakades maten runt i magen direkt efter. Men här är bilden på trappan!

Det kanske inte synns på bilden, men den var jätte brant! Ser ni den där smala lilla stigen där brevid trappan? Där lädde vi cyklarna. Och själva gick vi på trappan. Ni kanske inte fattar men det var inte så viktigt. Men ska nog gå ner nnu och kolla vad mamma och pappa tittar på för nåt på tv!!!
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Lizzie

Sv; Menar du hur man fixar bloglovin eller ? :)



Kram <3

2011-08-12 @ 21:14:53
URL: http://lizzieyao.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0