Hemma...

Hej!
Nu är jag hemma från kenza träffen. Det var kul att se henne på riktigt. Men om ni inte redan visste det så var jag där med karro. Det var as trångt. Vi stod längst fram. Det var ju bra utsikt och så men det var jobbigt att alla puttade på oss. Kan inte fatta att alla är så galna i en bloggerska. Hahah. Men det var ju modelljakten så alla var ju inte bara där fött träffa kenza! Men nu är jag i alla fall hemma. Men i skolan var det ganska kul. Vi hade franska idag. Det var super kul. Vi lärde oss siffror 0-20. Det var lättare idag än var det var förra gången. Men sen så fick vi jobba lite med engelska. Det var ganska kul. Ja, sen så gjorde vi inte nåt mer som jag vill berätta. Men det var kul i alla fall. Men nu har jag typ inget att säga så.... Hejdå!!!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0