Header!

Hej!
Nu är headern klar. Jag blev ganska nöjd med den! Det är jätte 12 bilder på mig, och 5 bilder på andra saker! Jag vet inte om jag ska använda den eller den jag har nu.
Vilken tycker ni?

Det här är den jag har nu!

Och den här gjorde jag nyss!
Så kommentera vilken ni vill ha!


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia

Jag tycker du ska ha den som är underst! Den var jättefin! :)

2011-08-16 @ 18:38:02
Tack för att du kommenterade, Alva!

Alicia sa: Jag tycker du ska ha den som är underst! Den var jättefin! :)



Svar: Tack Alicia! Jag tycker också att den som är underst är finast. Men jag ska nog fixa text på den också. Annars får den vara som den är!!!!!!!

2011-08-16 @ 19:31:03
URL: http://lifeasalva.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0