Godmorgon!

Jag sa ju att jag skulle skriva innan jag cyklade idag! Och det gör jag också. Jag vaknade nämligen för några minuter sen. Men jag är fortfarande asa trött. Jag tror att jag ska cykla även om jag vaknade sent idag. Jag ska nog bara inte cykla samma väg. Hihihihhi. Men idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ringa till Linn eller nån. Eller så ska jag bara vara hemma (som vanligt) och göra lite roliga saker med mig själv!
Men här kommer en bild på mig just nu!

Den blev lite mörk så man ser inte så bra! Menmen!
Nu ska jag gå och käka lite frukost.
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Amanda

Hej! Vill du vara med i dagens blogg och ha chans att ta del av mina 150-250 läsare om dagen? :) Tryck på länken nedanför och följ inlägget :)

http://amandaberglunds.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-4.html#comment

2011-08-19 @ 12:22:23
URL: http://amandaberglunds.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0