God förmiddag!

Hej!
Idag så klev jag upp 20 minuter över nio. Jag hade tänkt att gå upp nio men jag orkade inte. Men jag tror inte att jag orkar cykla idag heller. Men jag kanske gör det i eftermiddag. Jag orkar inte nu! Men i går så hade jag ganska svårt att sova. P.g.a fullmåne. Den lös som värsta stora lampan på himlen. Jag har ett stort pikachu mjukisdjur som sitter brevid mitt skrivbord i mitt rum. Månen lös på honom. Det var som en strålkastare, som om han liktsom skulle börja sjunga eller göra nåt trick eller nåt! Hahah! Men jag gick upp och drog ner min rullgardin. Det hjälpte lite. Men månen lös in på kanterna! Jaja det är ganska svårt att förklara. Men hoppas ni fattar!!! Men idag så har jag inte direkt några planer för dagen. Kanske ska ringa till sofia. Men snart så ska jag väll äta lite lunch. Men nu så ska jag visa er dagens outfit.

Inget mäskvärdigt! Bara svarta tights och en liten tröja!
Men nu ska jag nog äta lunch!
Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0