Frågor!!!!

Heej!
Innan jag äter lunch så tänkte jag svara på några läsarfrågor!
Jag älskar när ni frågar mkt. Fortset så!!!!!

Frågor:

Postat av: Lala

tjaao , najs blogg.
hur länge har du haft den?

Svar:  Hej! Kul att du gillar min blogg!!! Jag har inte haft den här bloggen så länge. Jag startade den nån gång i mitten av juni! Jag har haft andra bloggar. Men alla blev konstiga så jag gjorde en ny. Och den blev i alla fall hyfsat bra!!!!

Postat av: Alexandra

Vilken är din favvo färg?
Vad drömmer du om?
Vem är din favorit kändis?
Om du fick vara ett djur för en dag vilket skulle du välja och varför?

ha det bäst (y)

Svar: Hej! Min favorit färg är lime grön. Jag drömmer om att få åke hellikopter. Min favorit kändis är nog Avril Lavinge eller Justin Bieber. Om jag fick vara ett djur för en dag så skulle jag vilja vara en hamster. För att jag vill prova att springa i ett hamster hjul, och så kommer alla tycka att jag är så söt!!! Tack för att du frågade! Ha det bäst du med!

Det var bara det. Men sen så vill jag tacka för alla som skriver att ni tycker om min blogg och att ni skriver att jag är söt och sånt! Tex dom här komentarerna!

Postat av: Aliina

Hej , fin blogg! Jag tycker att du är super söt!





Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Tycker om din blogg! :)



Tack så himla mkt.
 Men nu ska jag äta!
Hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0