Förlåt för att jag inte har bloggat idag!

Men jag vaknade ganska sent. Så jag åt frukost och gjorde mig i årdning snabbt. Sen så skulle jag mamma och pappa åka och bada. Men det var iskallt i vattnet så vi badade aldrig. Men sen så åkte vi till en affär med massa mäskes kläder. Där köpte pappa lite saker. Sen så åkte vi typ till en bongård och köpte lite saker. Sen så åkte vi till willys och handlade lite. Sen direkt när jag kom hem så gjorde jag hemma gjorda chips. Dom är inte klara än. Men om dom blir bra så kan jag lägga ut receptet här på bloggen. Men på affären så köpte jag världens godadste sak! En ben and jerrys. Dom är as goda! Men jag åt typ upp halva förut! Men jag kommer inte ihåg vad den hette. Men ni kan ju läsa på bilden nedanför!

Åhh, den heter "Fairly Nuts"! Den var i alla fall super duper god!
Men här kommer en liten bild på mig. Dagens outfit asså!

Nu ska jag gå ner óch kolla hur mina chips blev!
Hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0