Detta har hänt den här veckan!

Hej!
Jag är så ledsen för att jag inte har bloggat så mkt de senaste dagarna! Nu hade jag i alla fall tänkt att berätta om min vecka!
Måndag: Jag gjorde väll inte så mkt. Var bara hemma och gjorde typ inget.
Tisdag: Först så var jag bara hemma och slappade. Sen kom mamma hem och berättade att jag och Adrian (min bror) skulle åka ut till mormor och morfars båt! Så vi åkte dit. Vi badade och hade ganska trevligt. Sen så sov vi där!
Onsdag: Jag och Adrian åkte hem från mormor och morfars båt. Sen så gjorde jag inte så mkt den dagen.
Torsdag: Jag var med Sofia. Vi badade och hade kul.
Fredag (idag): Jag har inte gjort så mkt. Pappa slutade tidigt så han jag och Adrian åkte ut till mcdonalds. Det var gott. Sen så Fick jag min julia tidning. Den är rätt så bra!
Ja det är det som har hänt typ!
Bilder från i tisdags och onsdags kommer i morgon. Men nu ska jag läsa fokis blogg. www.fokis.se! Sen så ska jag nog sova!
Jag mamma och pappa ska förmodligen gå på stan i morgon så jag vill vakna hyffsat tidigt! Jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad då!
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, eveline':)

sv;

hahahha, tacktack lite konstiget men det gör inget :)

tack så mycket för att du tycker att fim blogg är fin, hur mår du då ? :)

2011-08-06 @ 00:25:12
URL: http://evelinesophiewiklund.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon :) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-08-06 @ 10:07:52
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0