Dålig uppdatering, jag vet!!!

Hej!
Förlåt att jag ihar haft dålig uppdatering idag. Jag har faktiskt inte haft nån uppdatering alls idag! Heheh! Hoppas ni förlåter mig. Men jag och Linn var ju och vi hade ganska kul så jag glömde bort att blogga. Men jag måste faktiskt erkänna att det var roligare på kvällen igår än idag! Vi var för det mästa trötta. Vi var ju uppe till mer än 4. Så typ det ända vi gjorde idag var att sitta vid datan. Fast sen lite senare på dagen. Typ vid halv fyra så hoppade vi lite studsmatta och så försökte vi klättra upp i ett träd. Hahah. Det fanns faktiskt inte så mkt att göra.
Men i går kväll när mamma kom hem från en leksaks affär (hon var där och köpte en nalle till sin bästis barn, som är typ nyfödd!) så blev jag as glad. För hon hade köpt en sak till mig med!!! Hon köpte världens snyggaste handuk! Ni vet väll att jag gillar Justin Bieber. Det var liktsom en Justin Bieber handuk!!!! Jag blev as glad. Men jag har inte hunnit väckla ut den. Men jag tog kort på den när den var inväcklad, eller vad man ska säga. För att ni skulle få se lite av den!

Man ser inte så bra. Men jag kan ta en tydligare bild på den i morgon! Men nu tror jag att jag ska hoppa i säng. Jag sov ju bara sex timmar i natt. Igentligen så ska ett barn sova tio! Så i natt ska jag sova tio. Jag har planerat att vakna klockan nio. Jag satte alarm då!!!! Jag tror att jag ska gå upp och cykla lite i morgon bitti. Men jag bloggar nog innan då! Eller inte. Men i morgon så ska jag förska att ha bättre uppdatering! Men nu ska jag somsagt sova!!! Godnatt!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0