Blogg tips!

Hej.
Jag brukar ha lite tråkigt på kvällarna när jag sitter vid datorn (om ni undrar varför jag inte går och lägger mig då, så är det för att jag kan inte så sova nu! Jag gick upp senare än ventat. Så jag kan inte sova klockan elva då!). Så jag vill ha blogg tips. Asså tipsa om alla möjliga bloggar! Vilken som hälst! Även dåliga går bra. Så tipsa så mkt du kan. För jag älskar förkligen att läsa bloggar. Jag har typ läst alla på aktiva, kommenterade och besöta listorna på googles hemsida! Så tipsa, tipsa, tipsa, tipsa och tipsa enumer! Kommer läsa alla bloggar ni tipsar om.
Här är en liten bild på mig från förut!

Haha, kanske inte så snygg menmen...
Hejdå, och glöm inte att tipsa!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0